Kuidas e-poest osta?
- Klient valib e-poes välja soovitud toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
- Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
- Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse klient tellimuse vormistamise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub klient toote eest internetipanga pangalingi või krediitkaardi vahendusel ning kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
- Läbi Maksekeskuse saavad kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades:
Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Indivy 3
Läti: SEB, Swedbank, Citadele ja Luminor
Leedu: Swedbank, SEB ja Luminor
Soome: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
Krediitkaardid: Visa ja Mastercard
Krediitkaardid: Visa ja Mastercard
- Alates 75 eurose ostu eest on võimalik tasuda kolmes võrdses osas (Indivy 3). Kliendi jaoks puuduvad intressid ja muud lisatasud. Kliendi esimese osamakse tähtaeg saabub alles kuu pärast ostu sooritamist. Kolmes osas tasumise (Indivy3) saad valida ostukorvis toote eest tasudes makseviiside hulgast.
- Pärast toote eest tasumist saadab e-pood kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
- Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
- Ostukorvi lehel saab sisestada ka sooduskuponge.
- Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.